Desarrollo Regional e Integración Económica

O programa de DESENVOLVEMENTO REXIONAL E INTEGRACIÓN ECONÓMICA defínese como de orientación mixta, profesional e investigadora, sendo en tal sentido os seus obxectivos específicos os seguintes: 1.-De forma común a ambas as especialidades, facilitar unha formación avanzada en economía e métodos cuantitativos, así como as habilidades precisas para a súa transmisión eficaz mediante ferramentas orais ou escritas. Esta formación debe servir de base tanto para a carreira investigadora como para o exercicio profesional. 2.-Na especialidade de DESENVOLVEMENTO REXIONAL, facilitar un conxunto de coñecementos e competencias para o desempeño profesional en institucións, axencias e empresas dedicadas ao desenvolvemento rexional e local. O itinerario inclúe materias eminentemente aplicadas así como prácticas neste tipo de entidades, que poderían actuar como ponte entre a fase formativa e o traballo posterior dos egresados 3.-Na especialidade de INTEGRACIÓN ECONÓMICA perséguese un obxectivo semellante, pero en institucións internacionais, interrexionais (fronteirizas ou transfronteirizas, como é o caso de Galicia) ou simplemente nacionais interesadas nos ámbitos do desenvolvemento, da integración e da cooperación. As características das materias e a combinación teoría-práctica perseguen idénticos obxectivos que os citados para a outra especialidade.

• Nombre: Desarrollo Regional e Integración Económica

• Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales (Universidade de Santiago de Compostela)

• Dirección: Avda. Do Burgo das Nacións s/n. Campus norte. 15782 Santiago de Compostela
  • Teléfono: 981563100 981511513 981511504