Técnicas de análisis e innovación turística

El sector turístic està immers en un entorn socioeconòmic cada vegada més interconnectat i dependent d’una excel•lent gestió de la informació, el coneixement i la innovació. El desenvolupament de sistemes de informació eficients per la gestió i planificació turística resulten un factor clau per a la competitivitat de les empreses i el manteniment de la seva posició en el mercat. L'objectiu principal d'aquest màster és la formació d'investigadors i professionals d'alt nivell en tècniques d'anàlisi de la informació que genera el mercat turístic amb l'objecte d'homogeneïtzar coneixements i propiciar el desenvolupament sostenible de l'activitat a partir del reconeixement de la seva complexitat i transcendència social i econòmica. El programa vol formar en l'ús de tècniques, mètodes, instruments i pràctiques per al desenvolupament eficient de les activitats turístiques, i a més, capacitar per donar resposta a les exigències de sostenibilitat i qualitat dels mercats turístics. En aquest sentit, són objectius específics del programa: - Dotar d'un profund coneixement de les noves tecnologies i dels factors econòmics que condicionen l'èxit de les activitats de turisme i oci. - Capacitar per a la millora de la gestió, dels productes i serveis, i la comercialització realitzada per les empreses i destinacions turístiques segons les noves estructures de negocis i tipus de consumidors. - Fomentar la capacitat d'innovar i dissenyar noves estratègies de competitivitat per al sector i adoptar les innovacions turístiques tant, en l'àmbit de la gestió, com en l'àmbit de la planificació de les destinacions turístiques. - Generar nou coneixement i desenvolupament de talents per a l'avenç científic i tecnològic aplicats al desenvolupament dels diferents sistemes turístics.

• Nombre: Técnicas de análisis e innovación turística

• Escuela Universitaria de Turismo y Ocio (Universitat Rovira i Virgili)

• Dirección: C/ Joanot Martorell, 15 43480 Vila-Seca
  • Página web: http://www.euto.urv.net